Online akademie řízení pro ředitele a vedoucí pracovníky předškolních zařízení

Shape 12:30 - 15:00 Shape 7. března, 4. dubna, 18. dubna a 30. května 2024

Balíček 4 webinářů

Jste v pozici ředitele předškolního zařízení a váháte, jak efektivně tuto roli naplnit?

Cítíte se v této roli nejistě a hledáte způsoby, jak posílit sebedůvěru a úspěšně vést svůj tým? 

Rádi byste zlepšili kvalitu poskytovaných služeb, ale nevíte, kde začít?

Chcete předejít běžným chybám a dosáhnout hladkého chodu předškolního zařízení?

Přihlaste se na náš praktický kurz čtyř webinářů Online akademie řízení pro ředitele a vedoucí pracovníky předškolních zařízení a získejte klíčové dovednosti pro efektivní správu, delegování úkolů, řízení týmu a motivaci pracovníků, které pomohou zvýšit standard poskytovaných služeb a posílí vaše manažerské schopnosti.

A jaká témata jsme pro vás zpracovali?

  • Moje role ředitele a principy funkčního řízení v předškolním zařízení
  • Plánování, delegování a time management pro ředitele předškolních zařízení
  • Efektivní vedení pedagogického týmu v předškolním zařízení
  • Jak vhodně motivovat zaměstnance k rozvoji a růstu

→ Termíny webinářů: 7. března, 4. dubna, 18. dubna a 30. května 2024, vždy v čase 12:30 – 15:00
→ Pro koho je kurz určen:
pro ředitele a vedoucí pracovníky v dětských skupinách a mateřských školách
Videozáznam: účastníkům bude poskytnut také videozáznam
→ Do týdne po konání kurzu od nás obdržíte osvědčení o jeho absolvování

Co nového se naučíte?

  • Porozumět základním principům efektivního řízení vedoucího pracovníka.
  • Ovládnout principy dobrého řízení zaměstnanců.
  • Úspěšně vést tým a předškolní zařízení.
  • Rozdělovat, delegovat a kontrolovat zadané úkoly.
  • Efektivně plánovat a organizovat ředitelské povinnosti s důrazem na prevenci syndromu vyhoření.
  • Podporovat pozitivní klima na pracovišti.
  • Vytvořit týmovou práci a zlepšit celkovou kvalitu poskytovaných služeb.
  • Používat nástroje pro efektivní motivaci zaměstnanců.
  • Posílit vnitřní motivaci zaměstnanců k osobnímu i profesnímu růstu.
  • Poskytovat efektivní zpětnou vazbu svým zaměstnancům pro zkvalitnění jejich výkonu.

A co si odnesete do praxe?

  • Praktické tipy a doporučení založené na ověřených zkušenostech z praxe.
  • Postupy, jak se vyhnout častým chybám a zajistit plynulé fungování vašeho předškolního zařízení.
  • Analýzu vašeho přístupu k jednotlivým oblastem řízení předškolního zařízení.

Doporučujeme absolvovat všechny webináře, které si můžete objednat níže jako balíček za zvýhodněnou cenu.

Lektorka

Mgr. Michaela Topinková (dříve Nesměráková)

Mgr. Michaela Topinková (dříve Nesměráková) se věnuje předškolnímu vzdělávání již 20 let. Vystudovala obor Pedagogika se zaměřením na osobnostně sociální rozvoj a pedagogicko-psychologické poradenství na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Absolvovala český i mezinárodní montessori kurz pro předškolní děti, kurz Respektovat a být respektován a mnoho dalších odborných kurzů zaměřených na výchovu a vzdělávání dětí.

Má zkušenosti jako chůva, lektorka i učitelka. Čtyři roky provozovala vlastní mateřskou školu a volnočasový klub pro děti a rodiče, poté čtyři roky vedla dvě pobočky mezinárodní česko-anglické montessori mateřské školy v systému Duhovka. Po rodičovské dovolené se podílela na založení dětské skupiny. Od roku 2020 působí jako metodička vzdělávacího programu pro miminka a batolata PlayWisely.

V organizaci Vše pro dětské skupiny vede kurzy, poskytuje supervize a konzultace pro předškolní zařízení. Zabývá se také mentoringem chův a ředitelů. Michaela je inspirací pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat v péči o nejmenší. Její hlavní předností je zaměření na praktickou stránku věci a své bohaté zkušenosti proměňuje v konkrétní a okamžitě použitelná řešení. Její kurzy jsou tak nejen inspirativní, ale především velmi užitečné.

Reference

„Zahájení spolupráce s Míšou Topinkovou (dříve Nesměrákovou) bylo jedno z našich nejlepších rozhodnutí. Pomohla nám nastavit v podstatě celou dětskou skupinu jak po stránce programu pro děti, montessori metodiky, vybavení třídy, tak nastavení fungování se zaměstnanci. Je pro nás velkou oporou ve všech oblastech vedení dětské skupiny. Její dlouholeté zkušenosti využíváme jak při řešení neustálého vylaďování fungování třídy, tak při řešení náročnějších situací s jednotlivými dětmi a jejich následné komunikaci s rodiči. Dělá pro nás skvělé observace průvodkyň a ukázky práce s dětmi s okamžitou zpětnou vazbou. Jediné, čeho litujeme je, že jsme Míšu poznali až po prvním roce fungování. Kdybychom o ní věděli na začátku, ušetřili bychom si velkou spoustu energie a starostí. Nyní úspěšně spolupracujeme již třetím rokem a plánujeme další spolupráci na otevření dalších dvou dětských skupin. Za období naší spolupráce jsme se díky jejímu laskavému, inspirativnímu a profesionálnímu přístupu posunuli v našem profesním i osobním životě.“
Veronika a Vojtěch Listíkovi, provozovatelé Miniškolka Lístek

„Workshop pro vedoucí pracovníky mi umožnil si uvědomit, co je moje role v pozici ředitele a jasně si stanovit svoje cíle. Vyhodnocení silných a slabých stránek celého mého týmu, time management, work-life balance a všechny manažerské dovednosti vedoucího pracovníka – jak toto sladit dohromady do fungujícího celku? Bez problémů – díky Míše Topinkové (dříve Nesměrákové) a jejímu přístupu k celé problematice jsem našla cestu, jak ještě efektivněji fungovat v roli ředitelky a pracovat s mým týmem pečujících osob. Prošli jsme spolu cestu od přijímání zaměstnance, přes jeho adaptaci, náplň práce až po supervizi v reálném provozu. Objevili jsme společně mnoho menších chyb, které ale ovlivňovaly celé fungování dětské skupiny. Dostala jsem návod a rady, jak tyto nedostatky odstranit – tyto změny se obratem projevily v praxi. Míša je profesionál s letitou zkušeností a vynikající schopností objevit, kde je problém a následně svoje znalosti předávat dál.“
Ing. Martina Tesaříková, ředitelka Jesle a školka Medvědi Kolín

„Míša je zkušený manažer s vůdčími rysy. Je velmi profesionální, kreativní, dokáže propojit lidi i vše související v dobře fungující celek, kde umí nastavit funkční metody a pravidla. Při spolupráci s ní oceňuji zejména profesionalitu, originalitu a snahu o soustavný progress a zlepšování. V naší školce se podílela na zavedení systému pravidelných hodnotících pohovorů s pedagogickým i nepedagogickým personálem MŠ, jeslí i centra, který přispěl ke zlepšení komunikace a spokojenosti zaměstnanců. Též u nás vedla přínosné tematické workshopy o rodičovství, montessori pedagogice a vzdělávání, které pomáhají rodičům v jejich roli a při výchově dětí.“
Veronika Fílová, majitelka a ředitelka sportovní MŠ, jesle a centrum PlayWisely

„Paní Topinkovou (dříve Nesměrákovou) jsme pozvali do naší DS z důvodu zkvalitnění činnosti DS, její zpětná vazba nám poskytla nový kompletní pohled na prostory včetně vybavení herny, denního provoz a přímou práci s dětmi. Nejvíce užitečné pro nás bylo online setkání celého týmu nad reálnými situacemi s dětmi v DS. S paní Topinkovou (dříve Nesměrákovou) budeme spolupracovat i nadále především z důvodu cílené a profesionální zpětné vazby.“
Lada Gürtlerová, vedoucí učitelka dětské skupiny Rodinné centrum Slunečnice v Berouně


Nabízíme také možnost nákupu jednotlivých webinářů:


 

Způsob přihlášení na webinář

Webinář proběhne prostřednictvím platformy Google Meet – není potřeba si stahovat či instalovat žádnou aplikaci. Po úhradě vaší objednávky vám na zadaný email přijde odkaz, prostřednictvím něhož se v době konání webináře připojíte. Doporučujeme zkontrolovat také složku „spam“.


Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.