Balíček podpory pro ředitele a vedoucí pracovníky předškolních zařízení

Využijte možnost metodické podpory a mentoringu na míru konkrétním potřebám ředitele nebo vedoucích pracovníků předškolních zařízení.

Sedíte u emailů dlouho do noci a stále jen vše odkládáte? Přestává vám práce dělat radost a cítíte se zavaleni úkoly? Stali jste se vedoucím pracovníkem, ale nemáte s vedením týmu žádné zkušenosti? Máte pocit, že vše leží jen na vás? Panuje ve vašem týmu nepříjemná a vypjatá atmosféra? Nenaplňují pečující osoby to, co po nich opakovaně požadujete? Nevíte, jak s pečujícími osobami komunikovat potencionálně nepříjemná témata?

Využijte možnost metodické podpory a mentoringu na míru konkrétním potřebám ředitele nebo vedoucích pracovníků předškolních zařízení (dětské skupiny, mateřské školy).

V čem vám balíček podpory může pomoci?

  • Jak být dobrým ředitelem – jak mít přirozenou důvěru a autoritu, organizace práce, způsoby vedení lidí, umění delegovat, plánování a time management, slaďování osobního a pracovního života.
  • Jak si dobře vybrat zaměstnance a nastavit vzájemnou spolupráci – jak udělat výběrové řízení, na jaké kvality uchazečů se při výběru zaměstnanců dívat, jak vypracovat manuál pro zaměstnance a jak nového zaměstnance dobře zaučit.
  • Spolupráce a komunikace s týmem zaměstnanců – respektující a partnerská komunikace, efektivní vedení porad a rozhovorů, zpětná vazba, konstruktivní kritika a co dělat, když se spolupráce nedaří.
  • Jak tým zaměstnanců motivovat, podněcovat k rozvoji a růstu? – motivace zaměstnanců, nastavování cílů jejich rozvoje, hodnotící rozhovor.
  • Spolupráce a komunikace s rodiči – jak vytvořit manuál pro rodiče, zásady dobré komunikace s rodiči, rodičovské schůzky, akce a zapojení rodičů do chodu zařízení, řešení problematických situací.

Proč si balíček podpory objednat?

  • Dostanete podporu pro vedení vaší organizace.
  • Nabydete větší sebedůvěry v roli ředitele nebo vedoucího pracovníka.
  • Získáte komplexnější pohled na problematiku řízení předškolního zařízení.
  • Obdržíte praktické rady a efektivní nástroje, které vám pomohou v řešení vaší aktuální situace.
  • Osvojíte si schopnosti a dovednosti, které vám ušetří energii, čas i peníze v každodenní práci.

Jak balíček podpory funguje?

→ Po zakoupení balíčku vás bude mentorka kontaktovat pro domluvení si termínu první online schůzky, kde si společně nastavíte klíčová témata, ve kterých potřebujete podpořit a domluvíte se na dalším postupu spolupráce.

→ Další kroky probíhají podle dohody a individuálních potřeb (náhled mentorky přímo ve vašem zařízení, porada s týmem, workshop, školení nebo formou online konzultací a mentoringu).

→ Balíček 5 hodin metodické podpory je možné vybrat během 3 měsíců od jeho zakoupení.

Jaká je cena služby?

Cena za balíček metodické podpory je 10 285 Kč.

Balíček obsahuje 5 hodin individuálních konzultací a mentoringu, které je možné vybrat během 3 měsíců od jeho zakoupení. Uvedená částka zahrnuje také návštěvu zařízení v Praze nebo Středočeském kraji. V případě zájmu o službu v jiném okrese nás kontaktujte na info@vseprodetskeskupiny.cz.

Balíčkem podpory vás provede Mgr. Michaela Topinková (Nesměráková)

Vystudovala na FFUK v Praze obor Pedagogika se specializací osobnostně sociální rozvoj a pedagogicko – psychologické poradenství. Má 20 let praxe přímé práce s dětmi jako chůva, lektorka a učitelka a 10 let praxe v oblasti zřizování a vedení předškolních zařízení. V roce 2008 založila v Karlových Varech vlastní klub volnočasových aktivit a akreditovanou MŠ, poté pracovala 3 roky jako ředitelka dvou poboček MŠ v systému česko – anglických montessori škol Duhovka. Během této praxe absolvovala zároveň roční systematický výcvik manažerských dovedností. Po mateřské dovolené v roce 2020 spoluzaložila dětskou skupinu a pomohla transformovat vedení několika dalším předškolním zařízením. Od roku 2022 pracuje jako mentorka a konzultantka pro vedení předškolních zařízení, poskytuje odborné supervize, lektoruje a přednáší pro pedagogickou i rodičovskou veřejnost.

Reference:

„Zahájení spolupráce s Míšou Topinkovou (Nesměrákovou) bylo jedno z našich nejlepších rozhodnutí. Pomohla nám nastavit v podstatě celou dětskou skupinu jak po stránce programu pro děti, montessori metodiky, vybavení třídy, tak nastavení fungování se zaměstnanci. Je pro nás velkou oporou ve všech oblastech vedení dětské skupiny. Její dlouholeté zkušenosti využíváme jak při řešení neustálého vylaďování fungování třídy, tak při řešení náročnějších situací s jednotlivými dětmi a jejich následné komunikaci s rodiči. Dělá pro nás skvělé observace průvodkyň a ukázky práce s dětmi s okamžitou zpětnou vazbou. Jediné, čeho litujeme je, že jsme Míšu poznali až po prvním roce fungování. Kdybychom o ní věděli na začátku, ušetřili bychom si velkou spoustu energie a starostí. Nyní úspěšně spolupracujeme již třetím rokem a plánujeme další spolupráci na otevření dalších dvou dětských skupin. Za období naší spolupráce jsme se díky jejímu laskavému, inspirativnímu a profesionálnímu přístupu posunuli v našem profesním i osobním životě.“

Veronika a Vojtěch Listíkovi – provozovatelé, Miniškolka Lístek

„Workshop pro vedoucí pracovníky mi umožnil si uvědomit, co je moje role v pozici ředitele a jasně si stanovit svoje cíle. Vyhodnocení silných a slabých stránek celého mého týmu, time management, work-life balance a všechny manažerské dovednosti vedoucího pracovníka – jak toto sladit dohromady do fungujícího celku? Bez problémů – díky Míše Nesměrákové a jejímu přístupu k celé problematice jsem našla cestu, jak ještě efektivněji fungovat v roli ředitelky a pracovat s mým týmem pečujících osob. Prošli jsme spolu cestu od přijímání zaměstnance, přes jeho adaptaci, náplň práce až po supervizi v reálném provozu. Objevili jsme společně mnoho menších chyb, které ale ovlivňovaly celé fungování dětské skupiny. Dostala jsem návod a rady, jak tyto nedostatky odstranit – tyto změny se obratem projevily v praxi. Míša je profesionál s letitou zkušeností a vynikající schopností objevit, kde je problém a následně svoje znalosti předávat dál.“

Ing. Martina Tesaříková – ředitelka, Jesle a školka Medvědi Kolín

„Míša je zkušený manažer s vůdčími rysy. Je velmi profesionální, kreativní, dokáže propojit lidi i vše související v dobře fungující celek, kde umí nastavit funkční metody a pravidla. Při spolupráci s ní oceňuji zejména profesionalitu, originalitu a snahu o soustavný progress a zlepšování. V naší školce se podílela na zavedení systému pravidelných hodnotících pohovorů s pedagogickým i nepedagogickým personálem MŠ, jeslí i centra, který přispěl ke zlepšení komunikace a spokojenosti zaměstnanců. Též u nás vedla přínosné tematické workshopy o rodičovství, montessori pedagogice a vzdělávání, které pomáhají rodičům v jejich roli a při výchově dětí.“

Veronika Fílová – majitelka a ředitelka sportovní MŠ, jeslí a centra PlayWisely

„Paní Topinkovou (Nesměrákovou) jsme pozvali do naší DS z důvodu zkvalitnění činnosti DS, její zpětná vazba nám poskytla nový kompletní pohled na prostory včetně vybavení herny, denního provoz a přímou práci s dětmi. Nejvíce užitečné pro nás bylo online setkání celého týmu nad reálnými situacemi s dětmi v DS. S paní Nesměrákovou budeme spolupracovat i nadále především z důvodu cílené a profesionální zpětné vazby.“

Lada Gurtlerová, RC Slunečnice

Po odeslání vyplněného formuláře níže vám do e-mailu přijdou další informace (zkontrolujte také spam apod.).

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.